Afacerile HoReCa au nevoie de un soft pentru restaurant cu ajutorul caruia munca angajatilor sa fie mult mai eficienta si mai facila, dar si care sa ofere solutii complete pentru gestiune si contabilitate primara si pentru controlarea stocurilor si eliminarea erorilor la operarea pe casele de marcat.
Este foarte important de avut in vedere achizitia si folosirea unui asemenea soft pentru ca programul contribuie activ la eficientizarea consumului de materiale si produse, dar si la controlarea investitiilor in materii prime si la cresterea profitului pe termen lung.
Gestionarea stocurilor restaurantului: soft vs. gestiune manuala
Cu siguranta ca folosirea unui soft restaurant sau a unui software pentru cafenea, in functie de necesitati si de specificul afacerii, se va dovedi extraordinar de profitabila pentru gestionarea mult mai eficienta a stocurilor. Managerii businessurilor din domeniul HoReCa sunt responsabili de controlul inventarului stocurilor pentru ca marfa sa nu expire si sa existe o imagine clara asupra stocurilor in fiecare moment, de la primirea produselor, pana la comercializarea lor sub diferite forme.
Acest important “task” de gestionare a stocurilor restaurantului ii revine managerului care are misiunea de a numara manual fiecare material si produs, astfel incat stocurile sa fie efectuate in mod corespunzator. Prin folosirea unui program de gestiune, stocurile sunt facute cu ajutorul codului de bare, iar greselile sunt inexistente si eficienta creste.
Inventarul stocurilor restaurantului care trebuie facut periodic este mult mai simplu, iar o investitie intr-un program de gestiune poate aduce utilizatorilor un profit generos pe un termen lung, dar si un timp de lucru eficient.
Soft pentru restaurant | software pentru cafenea | CaseDeMarcat.eu
Avantajele folosirii unui soft pentru restaurant
Cele mai importante avantaje ale folosirii unui soft pentru restaurant din oferta CaseDeMarcat.eu sunt:
- o mai buna organizare a afacerii;
- un mod de lucru mai eficient al angajatilor;
- angajati mai fericiti;
- greseli umane inexistente;
- reducerea costurilor de stocare si inventariere;
- monitorizarea completa si eficienta a stocurilor.
Este important de stiut ca acest soft trebuie sa fie instalat de un profesionist si sa se stabileasca un set de reguli clare care sa fie respectate de persoanele care lucreaza cu acest soft. Astfel, angajatii pot lua comenzi de la mese, pot trimite notele direct catre bucatarie, iar notele de plata sunt transmise direct catre casa de marcat.