La prima inchirierea a unei masini, oamenii pot fi dezinformati – in acest fel ei, din pozitia de client, putand avea de pierdut pe plan financiar. Pentru a nu se lasa pacaliti, prin aparitia unor taxe neprevazute la predarea masinii, clientii trebuie sa tina cont de cateva aspecte recomandate de specialisti.
Patru cele mai importante aspecte dupa procesul de inchiriere masini
Din momentul inchirierii masinii, clientul trebuie sa realizeze niste fotografii care sa surprinda eventualele defecte pe care autoturismul le are la momentul respectiv. Acest lucru ii va scuti pe clienti de plata unor taxe de reparatii nefondate. Pentru a se asigura ca fotografiile vor fi ulterior concludente, este bine ca de fata, in timpul realizarii lor, sa fie si un reprezentant al firmei de inchirieri.
Probabil ca nu pare destul de important, insa ingrijirea masinii pe perioada inchirierii este foarte importanta. Spre exemplu, in cazul unei masini mici, potrivita pentru autostrada, aceasta nu va trebui condusa pe un traseu tip off-road. Nimanui nu ii va placea la finalul zilei ca masina sa fie plina de noroi. Folosirea masinii pe un drum altfel decat cel prevazut in contractul de inchiriere este interzisa.
Inainte de a aduce masina la sediul firmei, rezervorul acesteia trebuie sa fie in aceeasi stare ca si in momentul inchirierii. Bineinteles, acest aspect nu este obligatoriu, insa ii scuteste pe clienti de costuri in plus – de doua pana la trei ori mai mari decat ar fi achitat pentru umplerea rezervorului. Astfel ca, inainte de a returna masina, clientul ar trebui sa ocupe 10 minute din timpul sau pentru alimentare.
Uneori clientii au nevoie de mai mult decat o simpla masina pentru calatorie, iar companiile de inchiriere masini pun la dispozitie articole suplimentare de inchiriat. Pentru a economisi bani, clientii isi pot aduce accesoriile de acasa. De exemplu, in loc sa utilizeze GPS-ul de la agentia de inchiriere, pot folosi aplicatia de harti de pe smart-phone.
Inchirierea unei masini in vacanta este de mare ajutor, iar in cazul in care clientii tin cont de aceste aspecte, ei vor avea doar de castigat.