In industria retail, activitatea se desfasoara intr-un ritm alert. Vanzarea produselor, spre exemplu, trebuie sa indeplineasca anumite reguli astfel incat totul sa se deruleze conform normelor in vigore.
Pentru a eficientiza munca angajatilor, dar si pentru a obtine un control mult mai bun al business-ului, tot mai multi comercianti aleg sa implementeze un soft de gestiune pentru magazin.
Cum functioneaza acest program?
Acest soft are rolul de a imbunatatii experienta clientilor in magazin prin scanarea rapida a codurilor de bare. In plus, bonurile sunt emise in mod automat dupa noile reglementari din domeniul fiscal.
Programul de gestiune are urmatoarele avantaje:
- este compatibil cu o multime de case de marcat si de imprimante fiscale;
- permite conectarea automata a unui cantar electronic la sistem si astfel greutatea fiecarui produs apare direct pe bonul fiscal;
- inregistreaza absolut toate tipurile de incasari, de la numerar si pana la card, bonuri de masa sau bonuri cadou. Mai mult decat atat, jurnalul de casa este generat in mod automat;
- este usor de folosit datorita unei interfate prietenoase si vine deja cu o lista ce cuprinde peste 50.000 din produsele cele mai utilizate.
Acest program de gestiune ajuta la generarea unor rapoarte privind rulajele de marfa, stocurile critice, cantitatile necesare pentru aprovizionare astfel incat comerciantii sa genereze o crestere a vanzarilor.
Soft de gestiune pentru magazin | AttoSoft.ro
In plus, controalele financiare nu trebuie sa mai dea batai de cap contabililor. Softul permite generarea unor rapoarte si documente ce prezinte cu exactitate situatiile solicitate de inspectorii ANAF, precum bonurile fiscale, centralizatorul de NIR-uri, receptiile de marfa sau rapoartele Z.
Cu ajutorul echipei de la AttoSoft.ro, clientii au posibilitatea de a-si personaliza programul in functie de marimea afacerii, dar si in functie de particularitati. Cei care vor sa isi faca o idee despre functionalitatea soft-ului, pot solicita o prezentare gratuita in cadrul careia se vor simula situatii reale.
Specialistii echipei se vor afla alaturi de clienti nu doar in perioada de implementare, ci si dupa pentru a remedia eventualele erori, dar si pentru a raspunde diverselor intrebari.